wtorek, 6 sierpnia 2013

Dangerous



  Słonko dziś ładne grzało, było ponad 30stopni. Po prostu raj. Ja i moja przyjaciółka oraz jej brat poszliśmy nad zalew. Zapowiadało się spokojne wyjście by się wykąpać,  a co się działo nad zalewem to w głowie się nie mieści. 
  Z początku było spokojnie, skakanie z pomostu i pływanie, później poszliśmy porozmawiać z ratowniczką(nasza koleżanka) i kolega który nam towarzyszył zaczął kłótnię z drugim ratownikiem bo.. (nie powiem ,ale masakra) no i ratownik zadzwonił po policję i byli spisywani ja to z tego się po prostu śmiałam. Temu ratownikowi się należało. Nie będę tego rozpisywać bo to nie jest tak fajne, jakby się wydawało       Jutro też się wybieramy ciekawe co będzie się działo?
   Jutro będzie coś innego na blogu niż opis mojego dnia.

Dobranoc;**

14 komentarzy:

  1. Super blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej. Obserwujemy ? Buziaki ;*

    Zapraszam również do siebie na nowy post gdzie można wygrać kilka kosmetyków, małe GIVEAWAY
    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewidentnie pokazałaś ,że nie czytałaś tego posta.
      żadnych zdjęć nie ma a ty piszesz ,że super blog i zdjęcia
      loool podziwiam twą szczerość,że mój blog jest super no i te super zdjęcia, których brak... bardzo dziękuję

      Usuń
  2. Ponad 30 stopni to nie za gorąco? ;D Jak dla mnie tak :) Też mam zalew w swoim mieście! :>

    Zapraszam http://klaudia-gruzek.blogspot.com/ <3

    Obserwujemy? Jeśli tak to odpowiedz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To niezłą akcję mieliście z tym ratownikiem xd


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła akcja! xD
    Ciekawie piszesz.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no to niezłą przygodę mieliście :D Ale ci zazdroszczę, że masz zalew :D W wolnej chwili zapraszam ;)
    ___________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, obsewruję i liczę na rewanż ;]

    http://bershka-sana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiało być ciekawie hahaha

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  8. niezła przygoda :)
    świetny wygląd bloga masz :)
    może wzajemna obserwacja ?? daj znać u mnie
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale się działo ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo.. Jak ja bym teraz wskoczyła do zimnej wody! Szkoda, że blisko mnie nie ma żadnego zalewu ;P

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog i śliczne zdjęcia. Zapraszamy do obserwowania naszego nowego bloga o modzie ;) http://dreams-are--reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oje haha fajnei ze sie cos wydarzyło ;)

    www,kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Och .. jak fajnie , ze masz niedaleko siebie zaleww... zazdroszcze ! ;D
    Twój blog jest naprawde ciekawy;P Zapraszam do mnie , miło widziany komentarz ;D http://adlayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń