poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Boring Day



   Dzisiaj obudziłam się z bólem rąk i nóg, czułam jak bym miała je zrobione z waty cukrowej, a to wszystko przez wczorajszy dzień.
   Co dzisiaj się działo? Słonko ładnie świeciło do godziny dwunastej, później zrobiło się pochmurno sądziłam, że burza będzie, ale szybko się rozjaśniło. Dziś pomagałam mamie w sprzątaniu całego domku po remoncie. Jak meble przyjadą dodam zdjęcie mojego pokoju.
Macie rodzeństwo? Ja mam dwóch starszych braci, a tylko z jednym ciągle się wyzywam i biję.  Od wczoraj z bratem prowadzę kłótnię. Jestem z osób tych co walczą o swoje i nie poddają się, wiec trochę ta kłótnia potrwa. Wracając co dzisiaj było ciekawego? Nic, na sesję nie poszłyśmy, bo nie chciało nam się iść tak daleko. Wyprowadzając psa po piętnastej poszłam na podwórko i położyłam się na huśtawce zasnęłam, godzinkę temu wstałam. 
  Co ja będę robić w nocy ? Chyba oglądać telewizję .Ten  dzień jeden najnudniejszych dni w tym miesiącu.


11 komentarzy:

  1. W mam rodzeństwo młodszą siostre i starszego brata

    Zapraszam do obserwowania Lighet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety też mam rodzeństwo :C Starszego brata który uprzykrza mi życie ;p
    Zapraszam do mnie http://agaforever1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Ja nie mam rodzeństwa. Zrób sobie zdjęcia i nie tylko sobie i wstaw na bloga!
    Obserwujemy?
    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam rodzenstwo, ale młodsze, bo jestem najstarsza. ;D
    Też jestem osobą, która walczy o swoje i nie poddaje się. ;)

    glamorien.blogspot.com
    obserwacja za obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)
    Zapraszam do mnie: besmilexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ślad na moim blogu. ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż .

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam rodzeństwo, młodszego brata :D
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    ___________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jaki kolor mebli bedziesz miala? :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam młodszego brata :D

    Obserwujemy?
    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tak obserwuję lollipopek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam rodzeństwa :D . A , ile twój brat ma lat , że taki nieznośny :) ?
    + Obserwujemy ? , napisz u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń