wtorek, 27 sierpnia 2013

Co z tego kraju będzie ?

Siemson ! ! !

Dzisiaj miał być post o ciuchach jakie kupiłam do szkoły, ale zmieniłam plany dzięki mamie ;-)

Dziś z mamą pojechałam zapłacić za mandat od kanarów. Ładnie poszłyśmy do tego całego centrum obsługi klienta i moja kochana mama zaczęła im "cisnąć" ,że kanary nie podchodzą do pijaków, bezdomnych, i tak zwanych kiboli bo się boją a do nastolatków i małych dzieci podchodzą i spisują uważa ze to nie sprawiedliwe , każdy z nas jest pasażerem i każdego powinni jednakowo traktować. Nas czyli nastolatków traktują jak śmieci, dorosłych jak nadętych snobów, dzieci z podstawówki za małych gówniarzy. Według mnie moja mama dobrze postąpiła tak mówiąc do nich i jestem bardzo zadowolona z jej słów, jakie im powiedziała


A po za tym dziś to drugi post pisany z telefonu, wiec od razu Was przepraszam za jakiekolwiek błędy

9 komentarzy:

  1. fajny blog :D
    obserwacja za obserwacje ?
    jak coś to ja już obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze jak na razie nie płaciłam żadnego mandatu. a co do tego, to prawda, kanary mogłyby darować czasem te mandaty... xd
    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze pwoiedziała, sama prawda:)

    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa notka ;3

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze im powiedziała ;D

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niby dobrze że im to powiedziała ale to pewnie i tak nic nie zmieniło xd

    uszatkaa.blogspot.com
    obserw=obserw

    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samym dole najnowszego wpisu
    będzie wspaniale i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja mam świetnie postąpiła !
    Sama bym tym kanarom nawrzucała, dokładnie gdzie tu jest sprawiedliwość.

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanary są często bardzo złosiliwi, dlatego już wolę wydać to 1,5zł ;p
    http://pieknoktorenasotacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak raz mieliśmy zapłacić mandat i nas puścili xd

    obserwuje i miło by było gdybyś i ty zaobserwowała u mnie <3

    http://margaret-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń